Jag går och säger till mig själv: Snart är det vår. Då faller regnet, inte jag.

 
Januari ger mig bara ångest, vill att denna månaden ska ta slut nu nu nu. Att den äckligaste månaden ska vara den längsta känns just nu bara jobbigt. Imorgon börjar min sista termin på gymnasiet, bara det känns jobbigt. Och att den börjar med fem veckor praktik är bara ännu jobbigare. Ge mig 1 februari nu så jag kan få lämna Stockholm ett tag.  
Inga bilder har jag heller, för inspirationen är på noll och de enda bilderna som fotograferas är bilder på frukost till mitt projektarbete. Vill ju bara fota igen, vad som helst utom mat. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

vår sista termin börjar om 1 ½ vecka.. fortfarande hösttermin ;)

2013-01-09 @ 20:35:00
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0