Vi måste börja leva.

 
 
Igår var egentligen en dag då jag bara ville ligga i sängen, dricka te och se på någon mysig serie (typ New Girl) efter en natt med väldigt lite sömn pga stormen men även för att det stormade igår. Men jag hade en del mysiga planer så som fika med Malin och Håkan på kvällen i Malmö. Men bara att ta sig dit var ju ett äventyr i sig. Jag hade uppdaterat skånetrafikens hemsida hela morgonen och förmiddagen för att se så att tågen verkligen gick, vilket det stod att det skulle göra. Satte mig på bussen in till Helsingborg i tron om att tågen skulle gå men när jag kom fram så var alla tåg inställda. Jahapp tänkte jag, vad sjutton gör jag nu? Men som tur var så gick det en ersättningsbuss hyfsat fort. Väl i Lund fikade jag med Malin och hade en del viktiga och bra konversationer. Så bra person. Sen tog jag en buss till Malmö för att möta upp Linda och hennes pojkvän för att köpa med oss subway och gå hem till henne och lämna av grejer. Sen åkte vi till Baltiska hallen och HÅKAN(!!!), dock hade vi sittplats vilket inte var jätteparty men vi hittade ett ställe att stå på ändån så på sätt och vis blev det ståplats på avstånd utan något drag. Men Håkan var lika bra som vanligt. När vi kom hem på kvällen såg vi på känn ingen sorg innan vi gick och la oss. Bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh finaste håkan ♥

2013-12-08 @ 22:21:10
URL: http://tragiskt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0