I can't make your heart feel something it won't.

 
Idag sitter jag på biblioteket och försöker få ordning på det här himla projektet. Redigeringen blir inte alls som jag tycker eller vill och min färgkunskap är inte sådär jättebra att jag vet vilken färg som är den motsatta... Men tänkte försöka ha de färdigredigerade imorgon och sen provprinta dem för att se om de är tillräckligt ljusa osv och se ifall stället jag hittat är bra att printa på. Om inte så får jag försöka lösa det ändå... 
Rapportskrivandet går väl... Ja. Inte jättebra det heller, men ska skriva så mycket som möjligt fram till imorgon kväll då jag ska skicka in det för att få feedback på texthandledningen på torsdag. Och några i gruppen har pratat om att sätta oss en dag tillsammans för att skriva på rapporterna, vi får väl se hur det blir med det. 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygg data!

2013-12-02 @ 17:18:23
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0