Dansa fastän du inte är här.

 
Har haft ett gäng fina dagar sedan julafton. På juldagen åkte jag och Sofia hem till Tobias för vi skulle hjälpa honom att möblera om, men när vi kom dit var han typ redan klar. Så vi var väl inte till så mycket nytta. Fint att träffa dem igen iallafall. 
På annandagen åkte jag hem till Sofia på eftermiddagen för middag, fika, prat och lappskrivande. På fredagen åkte vi sedan hem till Tobias utan att han visste om det för att gömma dessa lappar på lite finurliga ställen. Ska bli spännande att se om han hittar alla. Till exempel på dörren (bilden), på spegeln, i datorn och i en ficka. Och efter det träffade jag Bella, fikade och såg Känn ingen sorg (sjätte gången för mig hehe)
Och igår var vi på hellströms och drack öl, innan vi hamnade hemma hos Linus. Där jag och Sofia bland annat låste in oss på toaletten i nästan en timme och bara satt och pratade. 
Känner så bra personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0