-

 
Har haft ett par kalasbra dagar i södra Sverige. 
Jag hängde några dagar i Mörrum/Karlshamn och sen tog jag tåget till Ödåkra för att vara hos min moster under helgen. De dagarna bestod bland annat av en tur till Malmö där jag åt lunch och fikade med pappas kusin + man, där jag ska bo i minst en månad i höst. Men också av en tur till väla och ikea. 
I måndags träffade jag först Anton och åt sushi, efter ett tag gick vi till kärnan och stod där en stund och kollade på människor. När vi stått där ett tag gick vi till knutpunkten och jag tog ett tåg till Malmö. Väl i Malmö gick jag bort till Västra hamnen för att kolla vart skolan ligger. Det kan ha varit en av de mest ångestfyllda promenaderna någonsin. Men den egentliga anledningen till att jag åkte till Malmö var att jag skulle se the Avett Brothers på Malmöfestivalen. Fast det tänkte jag göra ett eget inlägg om! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0