-

 
 
Insåg att imorgon är det en månad sedan jag åkte till Vässarö och upplevde ett av mina bästa scoutläger, eller ja, en av mina bästa veckor någonsin ungefär. Insåg också att jag inte har visat en enda bild från det, så här får ni två stycken. Jag har egentligen hur många som helst så ni lär få lite scoutbilder då och då när jag längtar tillbaka. 
Tycker det är ganska läskigt hur tiden kan gå hur fort som helst och hur långsamt som helst, samtidigt. Det känns som en evighet sedan jag satt på buss 637 mot Ellan samtidigt som det känns som igår jag hela tiden höll på att halka i lerpölar, spelade kort långt in på natten och lärde känna nya fina människor. Tiden skrämmer mig ibland.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kunde inte sagt det bättre sj.. HELT KLART en av de bästa veckorna!

2012-10-12 @ 21:46:33
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0