Oh, come closer show me better times.

 
Har haft en himla fin helg faktiskt. I fredags var det återträff med WSJ-gänget. Det var himla trevligt. God mat, massa skratt, deeptalk med två fina personer, viskleken åt två håll samtidigt osv. Bra helt enkelt. När jag kom hem i lördags hann jag inte vara hemma länge alls innan jag gick ut och gick på promenad med Daniel och hans lilla hund. Tänkte sen plugga lite men det slutade med att jag åkte hem till Alexandra och tillbringade lite tid där med fika och lite snack.  Igår gjorde jag däremot ingenting vilket var rätt skönt faktiskt, pluggade lite och kollade på en halv säsong av how i met your mother efter att jag hade lovat Daniel att se klart den säsongen. 
Idag fick jag tillbaka första matte C provet, och tro det eller ej men JAG KLARADE DET. Blev så himla himla glad för trodde verkligen att det gick åt helvete. Nu på kvällen har jag hatat livet, pluggat samhällskunskap och pratat med Malin. Helt ok ändå. 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad duktig du är! Hade aldrig jag klarat, grattis! Du ser att det lönar sig att kämpa på! Låter som du har haft en riktigt mysig helg också, jag sa ju det. Saker och ting rullar på och du klarar dig jätte bra! Så stark och fin som du är, keep going girl!!<3

2012-11-12 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0