En torsdagslista.

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick ett sms av honom.


Vad gjorde du kl 08 i morse? Var påväg till skolan.


Vad gjorde du för 15 min sedan? Gjorde mig en kopp te.


Det sista du sa högt? ''Hejdå''


Det senaste någon sa till dig: ''Ni måste gå av här''


Vad har du druckit idag? En kopp varmchoklad, ett glas vatten och en kopp te.

 

Vad var det senaste du åt? En läkerol. 

 

Vad var det senaste du köpte? Ett paket läkerol.


Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är vit. 


Vad är det för väder hos dig nu? Det snöar!!!!  


Godaste glassmaken? Åh, cocos tror jag. Men mint och chokladglass är gott också!

 


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Jag tror på det när jag upplever det.


Sover du tungt? Ja, oftast.


Drömmer du mardrömmar? Det händer.


Trivs du med ditt jobb? Jag har tyvärr inget jobb ):


Favoritklädsel? Hmm, det måste vara något med min prickiga kjol från monki eller mina högmidjade jeans.


Favoritlåt just nu? Markus Krunegård – Stjärnfallet eller Lars Winnerbäck – Jag fattar ingenting tror jag!

Tumblr_m8l1j2ng2s1rw2r2vo1_400_large länk


Vad ser du om du tittar till höger? Jag ser hur mörkret börjar falla utanför fönstret.


Vad gör dig glad just nu? Att det nu är helg och att det inte gick så dåligt på högskoleprovet som jag trodde. 


Vad ska du göra härnäst? Läsa lite bloggar och plugga matte.


Höger el vänsterhänt? Höger...


Humör just nu? Är mest trött.


Favoritgodis? Surt eller ni vet såna pastellfiskar. De gröna är godast!


Kläder just nu? Svarta jeans, linne och oljud-tröjan.


Sommarplaner? Det är ju så långt dit... Men tänkte ta studenten och åka på scoutläger, resten får vi se. 

 

 


Hur många kuddar sover du med? Två.


Morgon eller nattmänniska? Morgon.


Vad är viktigast för dig? Det finns så himla mycket viktigt. Men just nu att de runt mig mår bra och att jag går ut trean med bra betyg. 


Är du kittlig? Hehe. Ja. 


Snarkar du? Bara om jag är väldigt förkyld. Däremot är jag himla bra på att prata i sömnen!


Stjärntecken? Skorpion


Stökigt el välstädat? Det är ju nice när det är välstadat tyvärr är det mest stökigt.


Vad längtar du mest efter just nu? Julen och studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0