-

 
Hade en mycket fin dag igår. Mötte upp Alexandra i centrum för att äta lunch och sen gå till doktorn då mina ögon inte har slutat klia ännu vilket de borde ha gjort. När jag var där för två veckor sedan fick jag ögondroppar med penicillin som alltså borde ha hjälpt. Men nu fick jag nya ögondroppar så hoppas att dom funkar. 
Sen köpte vi med oss lite picknick och åkte in till stan, gick runt lite och kollade i affärer och köpte en mycket fin klänning med svalor på. Efter det gick vi till söder och satte oss i en park innan vi gick tillbaka och tog spårvagnen till djurgården. Där mötte vi upp min famlij för parkteater. Vi lyssnade/tittade på Mr. Tourette. Vilket var väldigt intressant/roligt/sorgligt osv. Som sagt. En bra dag!

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson -

*SVAR:* hihi okej ska kika! :D

2012-07-05 @ 18:31:36
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Elsa

Hejsan! Jag har precis fixat en bloppis, vill bli av med alla kläder jag inte använder. Kika gärna in och maila om du är intresserad utav någonting :)

2012-07-08 @ 14:29:55
URL: http://bloppisbyelsainsulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0