Kan du leva vid en brant med ena foten över kanten?

Det känns så skönt att det är helg nu! Den här veckan har verkligen varit hemsk! Men innan jag kan ta helg har jag en hemtenta i historia att skriva klart. Senast 23.59 ska den vara klar, så det är väl bara att sätta igång.
Har haft en ganska bra dag idag trotsallt, historia provet gick dock inte så bra, var såhär <--> nära på att börja gråta på idrotten. Gymnastik är så inte min grej. Kan ju varken göra kullebyttor, stå på händer osv. Men även när jag pratade med en vän. Hatar det. Att jag alltid ska börja gråta. Vi var i stora studion också, och hade ljussättning så vi vet till musikvideon som vi ska börja med nästa vecka. Det blir grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0