Det svåra är att förlåta det man inte gjorde.

Kör på lite multitasking här... Pluggar historia, dels till ett G-prov och en VG/MVG hemtenta, skriver en filmanalys av en film jag inte förstår, äter gelehjärtan, lyssnar på musik och läser bloggar. Hur smart är det egentligen? Inte alls. Egentligen. Har ont i magen och har svårt för att koncentrera mig. Skriver några ord / meningar och sen återgår till bloggläsandet. Jaja. Det är roligare iallafall.
Imorgon har jag ingen historia på morgonen så jag börjar 12.35, känns rätt skönt för då kan jag gå upp tidigt och plugga. Eftersom att vi har ''Tacodinner'' med klassen på kvällen. Kan ju inte plugga då liksom. Gäller att ta vara på tiden så går det nog finemang.

Kommentarer
Postat av: Issaaaa

Åhh tacodinner!! Rätta takter därja! Keep going that way! Det gillar Isabelle!:D

2012-02-15 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0