Snart ska du slita ut ditt trasiga hjärta.

 
Det är äntligen äntligen jullov. Eller ja, sen i torsdags fast igår satt jag med en småföretagande uppgift ca hela dagen för att jag ville få klart den innan jag tog lov på riktigt. Har ju så mycket annat att göra också. 
Har i varjefall haft en himla fin vecka. I måndags gjorde vi ca ingenting på sista bild och form lektionen så jag och Amanda drog till Täby C och åt lunch samt köpte en julklapp. Och trots att jag hade ett matteprov som troligen gick åt helvete så var det en bra dag för på kvällen bakade jag pepparkakor tills det var dags att gå och lägga sig. På tisdagen hade jag sovmorgon och den sista småföretagandelektionen. Hade en redovisning på svenskan och fick sluta sen för vi fick jobba med samB uppgiften hemma istället. Men istället drog jag och Elvira till Täby centrum, kollade i affärer och köpte julklappar. Köpte en jacka för 50 kronor också. Ganska värt. Och på kvällen bakade jag saffransskorpor. Och på onsdagen blev jag medlurad på min lillebrors julavslutning med min gamla skola. Ville verkligen inte, men det var inte så farligt om man bortser från att alla blonda, smala tjejer med högklackat fick mig att hata mig själv ännu mer. På torsdagen hade vi julavslutning, vi åt tacos i skolan och hade sen den bästa julavslutning hittils. Med bara treorna. Fruktansvärt skönt med lov nu iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0