11/9

Jag har absolut inte haft någon bra dag idag.. Mest legat i sängen och kollat film, eller bara stört mig på allting. Känns ju kul. Och såhär på kvällskvisten så har jag bara mått dåligt. Mått illa, ont i huvudet och ont i halsen. Kul.. Får fan inte bli sjuk. Har inte tid till det. Hehe. Det är ju kul att man inte blivit frisk sen lägret också. Kulkul. 

Imorgon är det måndag igen. Etik & Livsfrågor och psykologi är det som står på schemat. Och på kvällen drar jag och Niklas upp till scoutstugan för att prata med Leffe. Så det blir nog en bra måndag.

Kommentarer
Postat av: mathilda

TA EN PAUS??!?!?? WHAAAT?! näää då dör jag T__T

2011-09-12 @ 21:31:36
URL: http://mathildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0