Inte långt kvar till sommarlov nu!!

Som rubriken säger så är det inte alls långt kvar till sommarlovet nu. Jag har inga fler lektioner den här veckan. Imorgon är vi lediga, idrottsdag på torsdag och CPD på fredag. Och jag ligger inte efter med något så jag är troligen ledig på fredag. Och jag har världens förkyldning + hosta, så jag vet inte om jag ska vara med på idrottsdagen heller. Sen nästa vecka så har vi lektioner måndag - onsdag (tror jag) Lär ju inte vara speciellt anstängande då med tanke på att betygen sätts på fredag. Sen är det kristihimmelfärd + helg + nationaldag sen har vi skolavslutning den 7 juni. FETT SKÖNT!


Haha, lovar att ingen orkade läsa detta men whatever.



Kommentarer
Postat av: Minna

Ofta ni slutar 7:e D: <3

2011-05-24 @ 19:36:59
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0