Dag 16 - Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag var den förra året. 2010. Då jag fyllde sexton. Inte så svårt val faktiskt. Kommer inte ihåg så mycket av någon annan faktiskt. Sorgligt. 
Det var fredag, sista dagen innan höstlovet och solen sken. Så det var ju goda förutsättningar för en bra dag. Just denna fredag skulle bestå av en halvflummig fotolektion och senare spökboll efter lunch. Efter spökbollen som inte gick fullt så bra så mötte jag upp Malin för en fika. Det var trevligt då jag inte hade träffat henne sen i Augusti, eftersom att hon är dum och flyttade till Kiruna. Vi sprang runt ett tag för att hitta nånstans att fika. Det slutade med att vi satt på en bänk utanför Clas Ohlson med Cupcakes och nån jordgubbsdricka vi köpte på ICA. Det var inte de godaste cupcakesen jag ätit, men det är tanken som räknas. Mysigt var det i alla fall.
Efter att jag ätit en god middag så kom Alexandra och Eva till oss och åt tårta.
Eh. En trevlig dag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0