Dag 15 - Detta ångrar jag

Väldigt många ångrar saker som dom gjort. Visst, jag ångrar också saker jag gjort, men det mesta jag ångrar är saker jag INTE har gjort. Jag ångrar att jag inte gjorde saker jag borde. Kanske att vara mer social och prata mer med folk, att våga göra nya saker, testa nya saker. 
Det jag ångrar mest just nu är mitt gymnasieval. Visst att jag trivs och sådära men jag har nog insett att jag borde valt sam istället då dom läser massa kurser som jag också vill läsa. Lite sent att komma på det nu liksom. 

Självklart finns det saker man ångrar, och det kommer det alltid att göra.

Kommentarer
Postat av: kexet

Det kommer ordna sig, and life ain't over even if you chose wrong! ;)

2011-03-17 @ 00:01:47
URL: http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0