Dag 13 - En favoritplats

Det här med favoritplats är svårt. Har funderat på det ett tag. Jag har tre platser som skulle kunna vara min favoritplats. Antingen så är det New York, Myrtle beach eller Domsten.
New York: För att det måste vara världens bästa stad! Så himla mycket att se och så himla mycket att fota. 

Myrtle beach: För att det är så fint bara. 

Domsten: Så härligt att bara sitta på en sten och titta ut över vattnet och se danmark på andra sidan havet. Fint helt enkelt. 

Annars så tycker jag om att vara i skogen med trevligt folk. Det är mysigt med scoutläger osådära. 

En extremt gammal bild. Från hösten 2009. jag såg ut som ett jävla retard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0