Dag 06 - Min dag

Rätt bra dag idag ändå och det känns ju skönt. 

Började morgonen med att stressa lite grann, vilket slutar med att jag inte får i mig någon frukost, men det gjorde verkligen inte nånting.
Skoldagen började rätt bra den också, med ett hej från en awesome person. En mattelektion som gick väldigt snabbt. Där det blev plugg inför provet på torsdag. En engelska lektion med vikarie - väldigt meningslös, ett glosförhör jag hade glömt. (Även om vi fick läxan igår) Klantigt.
Sen vart det lunch och en tre timmars lång svenska lektion, som kan ha varit den roligaste svenska lektionen någonsin. Känns rätt bra.
Vi håller på med ett grupparbete vi fick olika texter som man skulle göra nånting av. Jag, Anton, Hanna och Andreas fick Samiska skapelsemyten. Det var jättekrånligt i början innan vi visste vad vi skulle göra. Men det slutade med att vi skulle göra en barnsaga. Så vi satt i två timmar i en av ''radiosalarna'' Och det var bara allmänt awesome.
Efter skolan gick jag och Anton till Täby C, han skulle träna och jag skulle köpa en födelsedagspresent till min mamma som fyller år imorgon.
Efter att jag tillslut hittat något att köpa så fick jag vänta i 35 minuter på att tåget skulle gå. Jag hatar Hägernäs tåg!
När jag kom hem så blev det matteplugg, prat med kusin och lite andra människor, lyssnat på samma låt på repeat ungefär 20 gånger har jag också gjort.

Kommentarer
Postat av: nathalie :)

sv. ja det har vi! :)

ni osså va? :D

2011-02-22 @ 22:12:42
URL: http://nathalieappelgren.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0