Dag 01 - Om mig.

Vem är jag? Mjo, det är något jag önskar att någon annan kunde svara på. Men nu måste jag göra det, så jag ska försöka så gott jag kan.

Jag  går första året på teg, Täby Enskilda Gymnasium. Jag går media programmet i en underbar klass. Eller den är underbar för det mesta. Ibland är den bara jobbig. Jag är nöjd med mitt gymnasieval. Trivs väldigt bra osådära. Trevliga människor överallt.

När jag inte befinner mig innanför TEGs väggar så är jag helst med fina vänner, fikar och fotar. Tillbringar även 2 timmar varje onsdagskväll i scoutstugan med jävligt udda folk. Men det är trevligt.
Jag tycker om att skriva också, även om jag inte är det minsta bra på det. Men det är kul, så vad gör det om hundra år, att jag inte är bra på det?

Det här väl kanske inte så mycket om mig, utan mer om hur jag spenderar mina dagar. Det är såklart svårt att veta hur man ska beskriva sig själv. Hade som sagt önskat att någon annan kunde göra det. Men jag är väldigt blyg, tycker ibland att det är väldigt svårt att starta ett samtal med någon. Jag känner väldigt ofta att jag inte passar in någonstans och att jag inte gör någon nytta.  Jag har lika lätt för att skratta som att gråta, och det är väl inte det bästa alla gånger. Mitt humör kan ändras väldigt fort, ena sekunden kan jag vara hur glad som helst, medans jag nästa sekund skulle vilja kasta nånting i en vägg eller slänga ut nånting genom närmsta fönster.Mitt tålamod är inte heller lika bra som jag önskar att det var.
Jag är väldigt bra på att stressa upp mig över småsaker och oroar mig alldeles för mycket om saker som inte behövs oroas för, och så har jag väldigt svårt för att lita på folk, och blir kär alldeles för ofta i helt fel person. 


Kommentarer
Postat av: Emye.

du passar sjukt bra när du har håret så kort!

2011-02-13 @ 19:47:20
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: inger helén

vad fin(t)

2011-02-20 @ 15:18:56
URL: http://smallwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0