Ni behöver inte läsa det här. Behövde bara skriva av mig lite.

Jag blir så arg på mig själv. Allt jag gör blir fel. Och allt jag gör resulterar i att något blir förstört. Antingen en bit inom mig själv, eller att jag förstör mina relationer med folk. För att jag är så inåthelvetes jobbig. Vill ju inte tycka det. Vill tycka att något jag gör blir bra, blir rätt. Men hur gör man? Hur gör man för att få tillbaka det där självförtroendet och självkänslan som har varit borta så länge att man knappt minns hur det känns att ha bra självförtroende? Hur gör man? Vill ju tycka om något med mig själv. Är så trött på att bara tycka illa om allt jag gör. Men det är väl sån jag är. Är aldrig nöjd med något. Spelar ingen roll om någon säger att det är bra. Tror ändå bara att den säger det för att vara snäll. Hur gör man för att faktiskt kunna ta emot sånt. Positiva saker. Allt jag tar åt mig är negativt. Vilket trycker ner mig något fruktansvärt mycket. Vill inte vara på botten längre. Men det är troligen här jag alltid kommer stanna. För ingenting hjälper när man känner sig så dålig som jag gör. Måste intala mig själv att jag är bra. Men jag vet ju att det inte är sant.

Kommentarer
Postat av: Felicia H

Håll käften ;) Du är en underbar person, du måste bara vilja inse det själv! Självförtroende är inget man har eller inte har. Det är något man visar, och du borde verkligen visa mer självförtroende. Du borde vara stolt över dig själv, för du är awesome :) Och jag säger inte det för att vara snäll, jag säger det för att jag verkligen menar det :) Och säg inte emot!<3

2011-12-07 @ 12:44:20
URL: http://dontsavetheprincess.blogg.se/
Postat av: JoJo

Känner igen mig i allt du skriver, varenda ord.. Bara negativt, aldrig positivt.



SVAR: Så den är dålig? Vad tråkigt :(

2011-12-07 @ 21:54:31
URL: http://fixingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0