En hajk.

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men jag har inte orkat skriva något. Är rätt slut.
Kom hem strax efter fyra igår och då var jag så himla himla trött!

I lördags så gick vi från Domarudden till Scoutstugan vilket inte var så jobbigt som jag trodde, fast det tog rätt lång tid. Vi började vid typ halv tolv och var framme runt sex tror jag. Fast vi stannade ju oså på vägen. Kul var det iallafall. Bortsett från att jag sträckte mig. Så jag hade väldigt svårt för att andas och sträcka på mig. Så jag gick och andades som en andfådd hund och gick som en säck.. Men ja, lyckades komma fram ändå. Rätt stolt faktist. Haha. När vi kom fram så lägade vi mat. Eller ja. Ena patrullen lagade mat och andra dukade och gjorde äppelpaj. Jag var i dukgruppen. Hehe. Sen på kvällen så lekte vi mest lekar och satt och pratade oså. Trevligt var det!

Igår så var vi parkeringsvakter vid Kanalens Dag. Det var inte speciellt kul... Det regnade i omgångar, massa otrevliga sura gamlingar som klagar osv. Men ja.

Har dock inte laddat upp bilderna än, så ni får se dom om några dagar istället.

Kommentarer
Postat av: Felicia H

Det var fan askul ju :) och min och henkes bål-blandning blev ju awesome x)

2011-08-29 @ 20:19:40
URL: http://dontsavetheprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0