Dag 17 - Mitt favoritminne

Jag har en del fina minnen som skulle kunna vara mitt favoritminne.
Det känns som att det mesta jag har skrivit om är usa. Skulle nog vilja skriva något om det igen. Tänkte skriva om en konsert, men det kommer senare '' bästa konsert ''
Men okey, ännu ett usa ''minne'' hoppas ni orkar! 


Det var en av de sista dagarna, och jag hängde med Patrick och hans kompisar ut. Vi var först hos Alex (tror jag det var) och satt och snackade lite. Skulle egentligen haft bonfire, men det blev inte så. Efter ett där så drog Patrick, Kyle, Wes, jag och Kendal vidare till Bojangles. Det är sjukt gott! Sen åkte vi till en lekpark. Efter ett tag så kom på polisen och sa att vi inte fick vara där för att lekparken var stängd. Man ba' Whuut?! Men ja. Sen frågade hon om vi hade knark osv. Och jag var typ jätte tillbakadragen så att polisen började ställa massa frågor till mig. Inte kul! Men som tur var så svarade dom andra. Haha. Och jag kidnappade Kyles keps <3. Och det slutade med att han glömde den där. Det var lite fail. Kände mig sjukt elak :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0