sista September.

Sista dagen i September.
September gick snabbt!
Nästan lite för snabbt om du frågar mig.
Jag gillar september.
Oktober blir nog en seg månad skulle jag tro.
Not good!
Dagen har väl inte vart den bästa, lyssnat på en klagande Matilda hela dagen är inte så kul ;/
Men åååh. Matilda, jag hatar ticnet också nu. Hoppas du får en STÅ! GAAAH! pANIK!
Men ja, var hos skolsyster. Hälsosamtal. Finns det något värre än ett hälsosamtal, eller okej, det gör det.
Typ sprutor och massa annat. Finns mycket jag verkligen ogillar. Och hälsosamtal är en av dom.
Att ställa sig på den dära jävla vågen, jag vågade inte titta först. Men hon sa hur mycket jag vägde ändå >.<
Aja, sånt är livet antar jag.
Och en liten påminnelse till mig själv : ÄT DINA JÄVLA JÄRNTABLETTER DITT PUCKO!

Kommentarer
Postat av: Matilda,

hähähä, jag kan tjata i alla evighet. illa nog.



mina hälsningar till mig själv brukar vara något i stil med: TA MED DIG ETT ÄPPLE DEN JÄVLA HORA! snälla mot sig själv liksom? ._.

2010-09-30 @ 22:05:17
URL: http://matildafail.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag var på en shoppingtur sen var jag ute och fotade :)

Har du några planer för helgen då? :)

2010-10-01 @ 10:16:46
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0