:)

Trevlig, mycket trevlig dag idag!
Hade fotolektion i skolan där halva lektionen gick ut på att vi skulle klä ut oss, killarna till tjejer och tjejerna till killar.
Väldigt kul att se faktiskt x) Jag var dock inte så mycket utklädd, skulle till Täby C med Malin efter skolan sååå ;)
Vi var väl inte sådär jättebra på spökboll, fast vi vann faktiskt 1 av 3 matcher, mot F1. Så det var väl trevligt!
Alltid något liksom.
Fast vad gör det liksom? Kul var det iallafall och det var väl huvudsaken.
Efter spökbollen, som S3b vann, så träffade jag Malin och vi gick till Täby centrum. Fikade oså.
Mys!
När jag kom hem åt jag sushi med mamma och bror. Det var väl trevligt?
Haha, sen kom Alex och hennes mamma, åt tårta och kollade idol typ.
Mys!
Hmm, ja det var väl min trevliga dag, lite kortfattat sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0