Tisdag, cpd i stan med Matilda. Fel tunnelbana och ramla över tant.

Awesome dag med Matilda i stan idag.
Dock var vi rätt failade.
Åkte spårvagn 1 station.
Gick på fel tunnelbana och hamnade vid gärdet.
Jag ramlade över en tant, det var pinsamt.
Eftersom att jag var i stan, så blev det lite för lite pluggning. Det suger!
HATA! Jag hatar mig själv för att jag suger på att plugga.
Borde egentligen plugga både matte och naturkunskap.
Data kunskap också.
Men jag är trött.
Kanske borde gå och sova?

Kommentarer
Postat av: Matilda,

"oj oj oj! vilken tur att det inte var jag som ramlade över dig!"

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!! asgarva

2010-10-14 @ 12:00:53
URL: http://matildafail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0