ingen bra dag!

Den här dagen har sugit sjukt mycket!
Fotolektionen var fail och det gick inte det minsta bra för mig!
När vi skulle sätta in bilderna i datorn och jag precis kryssat ur dom bilderna jag inte skulle kopiera så stänger datorn av sig. Jag får typ panik över att allt skulle vara borta. Tar med mig minneskortsläsaren till en annan tom dator. Samma sak händer! Hej panik. Byter dator igen. Och den här gången funkade det! Tack och lov. Hade dock bara två minuter på mig då innan vi skulle börja med nästa sak. Hej panik.
Jag hann inte, låste datorn och hoppades på att ingen skulle stänga av den så att allt skulle försvinna igen.
Ingen hann det som tur var!
Jag hann faktiskt bli klar med allt vi skulle göra! Trots att det inte gick så bra för mig.
Eftermiddagen spenderade jag hemma. Kände mig allmänt dålig och ensam.
Menmen. Hoppas helgen blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0