Hellström

Håkan Hellström <3
Det är rätt stört. Texten, musiken, han. Ja allting helt enkelt.
Hur bra får det bli liksom?
Att han kan beskriva alla känslor sådär bra, det skulle jag också vilja kunna.

Jag har sett livet från båda sidor nu,
från upp och ner och ändå ser jag bara livsillusioner
och nu minns jag jag förstår inte livet, inte det minsta.

Och du sa
du måste vara sjuk
sjuk sjuk sjuk
du måste vara blind
blind blind blind
du måste vara blind
du kan inte se när löven faller ner
hur ful jag är.

Så många broar jag bränt
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär när jag går med dig






Kommentarer
Postat av: natalie sandell - drömmen om att bli fotograf

FOTOTÄVLING PÅ MIN BLOGG! CHECK THIS OUT! :)

gå hemskt gärna med, med just DIN bild! :)



http://nattafoto.webblogg.se/2010/october/tavling.html



(förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer& förlåt ifall du har fått de mer än 1 gång..)

2010-10-23 @ 11:38:33
URL: http://nattafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0