En onsdag

Vaknade på tok för tidigt idag. Drog till doktorn och blev lagom dödad!
Hej jag hatar sprutor, doktorer och blod. Typ.
Hon som tog blodprovet på mig tyckte att jag skulle gå på terapi för min fobi för sprutor?
Sen typ missar hon blodkärlet (heter det så?) Och typ gräver runt i min arm. mmm mys!
Sen inser hon att det inte går. Som tur var så lät hon bli min andra arm!
Så jag ska tillbaka dit imorrn, för att fylla mer än 6 stycker provrör med blod. TREVLIGT :S
Var hos doktorn i en och en halv timme (y)
Åkte hem till Matilda vid tolv. Hon bor mitt ute i ingenstans! Stört!
Vi gjorde typ ingenting? Haha.
Sen vare scouter också. *hejhuvudvärk*
Vi lekte kurragömma och spelade orangino (kärlek på spelet <3) Och åt ballerina.
Nu är jag hemma, har ont i huvet, är trött, ont i armen och borde plugga matte.
Jag orkar dock inte det. Redigera bilder är mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Matilda,

jag bor inte alls i ingenstans. och snygg bild alltså! så jävla cool.

2010-11-04 @ 01:01:40
URL: http://matildafail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0