skisser för sommaren

Idag var jag med Malin som sagt. Det var knäppt. Men vi är knäppa. Så det gör ingenting (:
Vi bakade chokladbollar, som faktiskt blev goda, men slutade som film, hehe.
Badade gjorde vi också, eller Malin badade och jag kom aldrig i x)
Sen har jag typ bara packat. Imorrn åker vi! Så nervös så det finns inte!
Åker vid 4 på morgonen och planet går vid sju tror jag. Kanske hinner med ett inlägg till sen, mitt inatten. Innan vi åker. Och så kanske jag har tillgång till nåndator där borta också. Så det kommer ju inte vara helt off (:


Jag hoppas att ni inte slutar följa min blogg nu. :(
För när jag kommer hem så kommer jag ha massor att skriva om och massa bilder.
Så ni kan ju lägga till mig på bloglovin, så märker ni när jag har kommit hem (:

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0