Onsdag

Att inte ha någonting mer att göra i skolan nu innan jullovet är väldigt skönt! Att bara sätta sig ner och andas ut ordentligt för ett tag.
Kvällen har bestått av att jag har gjort bort mig totalt i kyrkan på scoutavslutningen. Skulle läsa upp scoutlagen med Felicia och failade som tusan. Läste fel på alla. Hur fan lyckas man. Kul också att Jennifer som satt längst bak inte hörde oss. Men det var tur, pga en anledning.
Sen var det fika uppe i scoutstugan som jag egentligen inte skulle med på. Och jag är väldigt glad över att jag faktiskt åkte dit. Det var himla trevligt! Prat, skratt, glögg och stearin. Yeah!
En väldigt awesome dag för att vara en onsdag. Det vara bara en ''sak'' som saknades.
Har ingen bild att visa tyvärr, vilket jag förstår är väldigt tråkigt. Men ska fota nu nåndag eftersom att jullovet börjar på fredag!

Kommentarer
Postat av: Felicia (:

YEAAAAH 8D

2010-12-16 @ 10:15:05
URL: http://dontsavetheprincess.blogg.se/
Postat av: Felicia (:

Svar: jo.. ja.. dom tvingade mig D:

2010-12-16 @ 13:37:03
URL: http://dontsavetheprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0