Egentligen ingenting som behövs läsas, ville bara skriva av mig lite.

Jag hatar att du är du.
Kunde du inte vara någon annan?
Det hade varit så mycket lättare då.

Jag hatar att jag gillar dig.
Och jag hatar att du gillar någon annan.
Fast jag förstår dig, jag hade inte heller gillat mig.
Kanske är det något jag hatar mig för också.
Att mitt självförtroende är på noll.
Att jag litar på så många andra, men inte på mig själv.

Jag hatar att jag vill berätta
Och jag hatar att jag inte vågar
Kanske för att jag inte vet hur du kommer reagera
Och för att jag inte vet hur det kommer bli mellan oss då.
Jag vill ha dig som vän, samtidigt som jag vill så mycket mer.
Så mycket som jag vet aldrig kommer hända.
Kanske är det bäst att bara gå vidare.
Gå vidare utan att säga ett ord, låssas som att ingenting har hänt.

Jag hatar att det ibland verkar som att du gillar mig
Medans du ibland lägger så spydiga och dryga kommentarer
så att man börjar undra.
Undra om du verkligen gillar mig eller vad du egentligen håller på med.
Jag vill fråga, men som vanligt så vågar jag inte.

FAN


Kommentarer
Postat av: lovisa

<3

2010-12-13 @ 11:18:13
URL: http://lovisanarhisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0