Skoldag!

Hola! Skolan idag var faktiskt najs!
Hade foto, jag var med Matilda och vi skulle fota rörelse. Det gick faktiskt himla bra (y)
Men vi blev klara tidigare. SÅ vi fick äta lunch tidigare. Det resulterade i att vi fick en håltimme mellan lunchen och matten. Jag och Caroline fick för oss att vi skulle köpa te. Och ja, det gick ju bra -.-
Först fattade vi inte hur man gjorde. Så vi vände på termosen istället för att trycka på en knapp.
Sen så när vi väl fattade hur vi skulle göra så blev något annat väldigt roligt. Så jag börjar skratta och tar bort muggen medans hon fortsätter att trycka. Vilket resulterar i att allt det varma vattnet hamnar på min hand. Det gjorde ont ska ni veta! Men vi fortsatte att skratta för det!
Men aja. Det var bara allmänt fail och väldans roligt. Så nu måste vi köpa te nån mer gång och visa att vi faktiskt är normala! :D

Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

sv: Jaha okej låter spännande :D

går du media foto då eller?

2010-08-27 @ 18:57:47
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0